Obchodní podmínky

---

----

Prodávající:

  ---

Ivana Šukalová

IČO: 056 81 332

č.ú. FIO 2401131211/2010

SWIFT: FIOBCZPPXXX

IBAN: CZ4820100000002401131211

Sídlo: Křižanovice 3

538 21 Slatiňany

Nejsem plátce DPH.

---

---

e-mail: info@mydlarnasiva.cz

tel.: 608 725 368

---

Kupující:

Je každá osoba, která uskuteční objednávku v internetovém obchodě www.mydlarnasiva.cz

---

Registrace:

V našem obchodě máte možnost se zaregistrovat pomocí odkazu Přihlášení/Registrace v horní části stránky. Při dalších nákupech již nebudete muset vypisovat kontaktní údaje - stačí zadat jen jméno a heslo, které jste uvedli v registraci. Registrace je dobrovolná a nijak Vás nezavazuje k nákupu.

Registrace není povinná.

---

Bezpečnost a ochrana informací:

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, budou použity pouze k uskutečnění plnění smlouvy s kupujícím a marketingových akcí prodávajícího a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze.

---

Kupní smlouva:

Návrhem k uzavření kupní smlouvy je umístění nabízeného zboží prodávajícím na stránky, kupní smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a přijetím objednávky prodávajícím. Toto přijetí prodávající neprodleně potvrdí kupujícímu informativním emailem na zadaný email, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Přílohou tohoto potvrzení je aktuální znění OP a reklamačního řádu prodávajícího. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody stran nebo na základě zákonných důvodů. Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu kupujícího překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o výklad pojmů platí výklad smlouvy v českém jazyce.

---

---

Ceny:

Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou ceny aktuální a koncové.

K ceně připočítáváme poštovné a balné. Všechny ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Pokud máte zboží objednané, platí cena, za kterou jste objednali bez ohledu na změny.

---

Cena za dopravu  Vám bude připočítána k faktuře za zboží:

---

CZ:

Česká pošta - při platbě předem na účet:

Doporučená zásilka - objednávka   do  500,-Kč - poštovné   99,-Kč vč.DPH

Balík do ruky -             objednávka nad  500,-Kč - poštovné 119,-Kč vč.DPH

Balík do ruky -           objednávka nad 3000,-Kč - poštovné   ZDARMA

Zásilkovna s osobním vyzvednutím na pobočce - při platbě předem na účet:

- objednávka  do 1400, -Kč dopravné 85,-Kč

-objednávka  nad 1400,-Kč - 3000,-Kč dopravné 119,-Kč, max. 10kg.

Na dobírku bude připočteno 45,-Kč

Osobní odběr - ZDARMA

Při osobním převzetí po předchozí domluvě ve Slatiňanech na adrese prodávajícího zdarma.

---

SK:

Česká pošta - platba předem na účet

- objednávka   do  500,-Kč - poštovné   250,-Kč

- objednávka nad  500,-Kč - poštovné 450,-Kč

Zásilkovna s osobním vyzvednutím na pobočce - při platbě předem na účet:

- objednávka pouze do 5kg - 119,-Kč

---

Platební podmínky:

Kupující může objednané zboží uhradit třemi způsoby.

  1. Platbou na dobírku.

  2. Platbou předem převodem na účet.

  3. Platbou v hotovosti při osobním převzetí.

Storno objednávky: Prodávající může objednávku stornovat buď na žádost nakupujícího, 

nebo pokud nebude uhrazena objednávka převodem na účet do 10 dnů od objednání.

---

Dodací podmínky:

Je-li všechno zboží uvedené v objednávce skladem, expedujeme Vaši objednávku do 2 pracovních dnů prostřednictvím České pošty.

V případě platby předem, převodem na účet, čekáme na připsání příslušné částky, než zboží odešleme.

V případě, že zboží nemáme skladem, budeme Vás o tom neprodleně informovat. Kupující je povinen při dodání zásilky zkontrolovat spolu s dopravcem její stav (počet balíků, neporušenost krabice apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutné neprodleně oznámit prodávajícímu. Pokud kupující potvrdí převzetí zásilky podpisem v dokladech dopravce, nebude brán na dodatečné stížnosti zřetel.

---

Vrácení zboží:

Kupující má právo v souladu § 53 odst. 7 obč. z. odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, pokud byla smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku. Rozhodne-li se spotřebitel využít tohoto práva, musí odstoupení od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.

---

Zboží je kupující spotřebitel povinen vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu , ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal. V případě, že bude vrácené zboží nekompletní či poškozené, může prodávající vrácenou kupní cenu snížit o tomu odpovídající částku (v souladu s § 458 odst. 1 obč. z.). Peníze za vrácené zboží budou kupujícímu spotřebiteli vráceny do 30 dnů od účinnosti odstoupení od smlouvy kupujícího.

Poštovné za návrat zboží zpět na adresu e-shopu hradí zákazník.

---

Reklamační řád

Reklamační řád je vydán v souladu se zákonem č. 40/1964 Sb, Občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

1. Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že ano, musí na místě sepsat se zástupcem pošty protokol o poškození balíku a dohodnout se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození zboží dopravou nese plně dopravce. Zároveň musí zákazník neprodleně informovat prodávajícího o vzniklém problému.

2. Zákazník může uplatnit reklamaci prostřednictvím emailu nebo telefonicky sdělit, že bude zboží reklamovat. Poté zboží řádně zabalit a zaslat na adresu prodávajícího. Tento postup výrazně urychlí celý reklamační proces. K reklamovanému zboží musí zákazník přiložit písemné sdělení o důvodu uplatňování reklamace, doklady o zaplacení (fakturu) a záruční list (v případě, že byl u zboží přiložen).

3. Zboží, které posíláte k reklamaci, NIKDY nezasílejte na dobírku.

4. Reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě 30dnů, pokud se prodávající nedohodne se zákazníkem jinak. Veškeré vyřizování reklamací se drží platných zákonných norem.

5. Zákazník je povinen se s reklamačním řádem seznámit. Nákupem zboží potvrzuje souhlas s tímto reklamačním řádem a zavazuje se jím řídit. Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

---

Závěrečná ustanovení:

Tyto Všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od 28.12.2017 a ruší předchozí znění VOP. Prodávající si vyhrazuje právo změnit VOP bez předchozího upozornění.